Viernes, noviembre 20, 2015 Comentar
19/11/2015
levante-emv | valència Després d’una llarga trajectòria com a intèrpret que ha versionat al valencià diversos autors i estils com ara jazz i bossa, en Quan abril era abril (Comboi Records 2015) Eva Dénia ofereix un repertori de cançons escrites i arranjades per la mateixa cantant.
«Durant tots aquests anys he anat deixant pels calaixos i les carpetes virtuals esborranys, projectes de melodies, lletres sense acabar… Un dia comprenc que, malgrat que encara em queda tot per aprendre, ha arribat l’hora de posar ordre en els meus apunts», diu l’autora. «Sí, per fi el cos em demana de fer les meues pròpies cançons».
Aquest nou treball es presentarà el 12 de desembre al Teatre del Raval de Gandia, tot i que Dénia ja ha anat rodant-lo parcialment en alguns escenaris juntament amb la cel·lista Merxe Martínez. Si bé la majoria dels temes són composicions pròpies, Eva Dénia no ha volgut abandonar del tot l’afició per les versions. «Crec que les bones cançons han de ser revisitades de tant en tant, perquè ens enriqueixen a qui les interpretem»… (+) Levante emv