Eva Dénia Crítica Sons de la mediterrània

Evadenia-sons1

Eva Dénia Crítica Sons de la mediterrània, per Jordi Martí

Eva Dénia, amb veu pròpia

Aquest 16 de desembre es presenta al Mercedes Jazz de València

Eva Dénia Crítica SonsEva Dénia Crítica Sons . Quan abril era abril (Comboi, 2015) és el primer disc que fa Eva Dénia amb cançons pròpies. Però hi ha més que això. Hi ha grans adaptacions de Moustaki, Brassens i Milton Nascimento. Hi ha grans lletres. Hi ha un so extraordinàriament càlid, fins i tot cambrístic. Aquest dissabte el presenta al Mercedes Jazz de València (22.30 h).

Eva Dénia s’acompanyarà al xel·lo de Merxe Martínez per interpretar les cançons del seu nou disc, el més personal que ha fet fins ara després d’una fecunda trajectòria en què ha adaptat al valencià referències del jazz, la bossa nova i la cançó francesa. De tots aquests móns hi ha una mica en el nou àlbum, on el lirisme de Brassens apareix amb una versió d'”Il parapluie”, el cosmopolitisme arrelat i llibertari de Georges Moustaki brilla en una dolça versió de “Le métèque” amb lletra traduïda per Pelai Ribas, i l’exuberància brasilera de Milton Nascimento pren forma en una nova “Fruita bona”…(+) Sons

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *